نحوه رزومه نویسی و حضور در مصاحبه شغلی

وبینار مقدماتی نحوه رزومه نویسی و حضور در مصاحبه شغلی

رزومه (Resume) چیست و انواع رزومه و کاربردهای هر یک به چه صورت است؟ چه جزئیاتی باعث می‌شود که رزومه شما یک رزومه حرفه ای قلمداد شود و از مجموعه رزومه‌ هایی که برای یک آگهی استخدام ارسال می‌شود، متمایز شود؟ چطور می‌توان هنگام نوشتن رزومه کاری یا در کل فرایند رزومه نویسی از نمونه رزومه کاری موفق بهترین بهره را گرفت؟ قالب رزومه چه نقشی در موفقیت شما در نوشتن رزومه حرفه ای دارد؟ از سویی دیگر چطور می‌توانیم در جلسه مصاحبه شغلی قوی و موفق ظاهر شویم و مصاحبه‌کننده را تحت تأثیر قرار دهیم؟ پروتکل های حضور در مصاحبه شغلی چیست؟ بایدها و نبایدهای نحوه حضور در مصاحبه استخدامی چگونه است؟

در دی ماه 1401، نخستین وبینار رزومه نویسی و حضور در مصاحبه شغلی برای دانش پذیران و کارآموزان موبوکالج برگزار گردید. در این وبینار ضمن بررسی رزومه و اجزای آن؛ به 10 اشتباه رایج در رزومه نویسی پرداختیم. سپس با استفاده از دو نمونه رزومه واقعی، مطالب ارایه شده را در رابطه با رزومه و اجزای آن مرور نمودیم.

فرایند آغاز و پایان مصاحبه استخدامی را تعریف کردیم و نکات کلیدی و حائز اهمیت پیش از مصاحبه، حین مصاحبه و پس از مصاحبه را با کارجویان مرور کردیم

در پایان این وبینار 2 ساعته نیز پاسخگوی سوالات و ابهامات کارآموزان موبوکالج بودم.

برای دریافت فایل وبینار نحوه رزومه نویسی و حضور در مصاحبه شغلی اینجا را کلیک نمایید.

 

Tags:

    نظر خود را بنویسید

    بازگشت به بالا